Pagini

marți, 8 februarie 2011

Tiropita-reteta greceasca




In bucataria greceasca exista o mare varietate de placinte cu branza,  cu denumirea de  tiropita. Vedeti aici o multime de exemple. Eu am ales tiropita umpluta cu branza feta si sos bechamel. Sunt mici placintele delicioase din aluat de patiserie, foarte usor de pregatit, putand fi consumate ca gustare sau ca o masa usoara alaturi de o salata.
INGREDIENTE:
200 g branza feta, 1 lingura unt, 1 lingura faina,
200 ml lapte,2 oua, sare, piper, foi de placinta,susan
PREPARARE:
Se prepara sosul bechamel din unt,
faina si lapte, se sareaza si pipereaza
dupa gust. Dupa ce sosul se raceste
putin se adauga ouale si branza feta
taiata cuburi mici.
Se taie foile de placinta in dreptunghiuri
si se umplu cu amestecul de branza si
sos. Se ung marginile cu unt topit si
se ruleaza in forma de cilindru
 cu capetele in interior.Se ung deasupra cu ou si se preasara cu susan. Se pun in tava unsa cu ulei si se coc in cuptorul bine incins , timp de 15-20 minute.
 
Se pot consuma atat calde cat si reci.

sursa:truedelights.com

Un comentariu:

  1. Nu inteleg de ce mi-ati copiat retetele aici! Nu credeti ca era necesar sa imi cereti si mie acordul? Oricum daca voiati ca totul sa fie ok, de ce mi-ati trecut numele atat de mic si fara legatura catre blogul meu? Mi se pare normal, e doar munca mea!

    http://truedelights.wordpress.com/

    RăspundețiȘtergere