Pagini

joi, 24 februarie 2011

Chiftele de peste


Ingrediente:

2 pastravi (trote),
2 morcov,
2-3 cartofi,
frunze telina,
dafin, 
putin vin alb ,
boabe piper,
ou si pesmet

Preparare:

Am pus cartofi, morcovi si frunzele de telina , cele de dafin, piperul boabe si putina sare, intr-o oala cu apa si vin cand erau aproape fierte am adaugat si pestele.

L-am fiert circa 5-7 minute dupa care am scurs apa din oala, am curatat pestele de oase , am macinat cartofi si morcovul impreuna cu pestele si am sarat din nou.

Am pus si putin patrunjel dupa care am facut chiftelute, le-am tavalit prin ou si pesmet si am dat la cuptor,cateva le-am prajit in ulei 

Mentiuni:

Am servit cu lamaie si ulei masline.
Timp Preparare: nementionat 
Complexitate: medie

Imagini Preparare:

  • Chiftele de peste - Foto 1
  • Chiftele de peste - Foto 2
  • Chiftele de peste - Foto 3
  • Chiftele de peste - Foto 4
  • Chiftele de peste - Foto 5
  • Chiftele de peste - Foto 6
  • Chiftele de peste - Foto 7
  • Chiftele de peste - Foto 8
  • Chiftele de peste - Foto 9reteteculinare

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu