Pagini

marți, 8 februarie 2011

Foietaj cu branza si parizer


Am vazut-o pe Anna Olson facand ceva bun din foietaj.Am preluat si eu deosebita idee si am adaptat-o putin…Iata cum:
Ingrediente:
  • 1 pache
    t cu  aluat de foietaj(Morarita sau de care preferi),
  • 250 g branza proaspata de vaci, 
  • 200 g parizer, 
  • 3 oua,
  • 200 g cascaval,
  • sare ,
  • piper,
  •  patrunjel verde.
Mai intai se pregateste umplutura:
Amestecam branza cu 2 oua,cascavalul ras,parizerul taiat bucatele,patrunjel,sare dupa gust,piper asemenea.
Intindem foaia de aluat pe masa de lucru si decupam din ea forme rotunde pe care le asezam in tava. Batem oul ramas si cu el se ung formele din tava, iar deasupra fiecareia se aseaza alta forma rotunda dar cu un mic decupaj in mijloc,unde vom aseza apoi pasta din branza.
In pachetul cu foietaj sunt doua foi.Eu am facut dintr-una  forme patrate si din alta  forme rotude.Decupajul la cele patrate a fost in forma de steluta. Si ca sa nu fac risipa de aluat am asezat-o si pe ea deasupra.
 
Se incinge foarte bine cuptorul si se coc pana se umfla si se rumenesc.
                  
Necesita un pic de migala dar rezultatul este extraordinar.Si gustos si aspectuos!
                 
                 
sursa:truedelights

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu